2018. március 1., csütörtök

Előzetes: Az ikertestvér

Sziasztok!

Március van, hát azt mondom, csináljunk tavaszt! Ha már az időjárás nem áll az oldalunkon, a mínusz tíz fok és hóesés mellé legyen itt egy kis felmelegítő mézesmadzag...

Biztosan meglepődtök, mert egy pillanatig sem volt tervben Sophie-val közösen Larry történet, de nagyon belegabalyodtunk ebbe a sztoriba. És úgy döntöttünk, végre meg is mutatjuk, min dolgozunk. Remélem épp olyan szeretettel és izgalommal fogadjátok majd, ahogy mi írjuk! :) 

Puszi mindenkinek, aki kitart! Tudom, eltelt egy kis idő, míg hallattam magamról. 







"...
Gyűlöltem. Először őt, aztán magamat. Aztán ahogy szépen lassan zártam el a túlságosan nyitott lelkemet a világ elől, újra őt. Egyre inkább. Egyetlen napra sem szűnt meg bennem a késztetés, hogy bármi áron visszafizessem neki azt a kihasznált, megalázott és félrehajított érzést. Látni akarom szenvedni, és mosolyogva végignézni a gyötrődését.
..."



8 megjegyzés:

  1. Imádlak!!!!♥♥♥♥♥ Esik a hó, most már tuti karácsony van hisz megjött a Jézuska is egy nagyon fas....krrrkrrr...nagyon REMEK ajándékkal!XDDD♥♥♥

    VálaszTörlés
  2. ♥Ja amúgy Gyöngyi voltam!♥XOXO

    <3<3<3♥♥♥<3<3<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valahogy éreztem, hogy te voltál XD
      Hamarosan érkezik az első rész! ;)

      Törlés
  3. Szia!

    Mar nagyon vartalak vissza, kivancsi vagyok mit hozol/hoztok nekunk! :)

    Puszi, D.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm! :) Még pár napja is kétséges volt, mi lesz itt legközelebb, nem ezt terveztem, de úgy döntöttem, nem erőltetem, ami nem megy.. mert ez viszont nagyon megy :D Remélem szeretni fogjátok, pár nap és jön az első adag! Puszi!

      Törlés
  4. Hahó 😍
    Végre! Hát hajrá, jöjjön az a vérpezsdítő, rügyfakasztó, őrült tavaszi csoda! ❤️
    Útálom a telet. Madárcsicsergős, bódult tavaszi szerelmet szeretnék.
    Pussz 😘 😘 😘

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igyekszünk majd a tavasszal.. de azért előtte még egy-két hurrikán meg lavina játszik majd :D
      Pussszantás!

      Törlés