2021. június 10., csütörtök

Spoiler alert

Ezt a pár sort én írtam évekkel ezelőtt. Aztán elkezdtem nézni egy sorozatot. És most visszaolvasva ezt, nagyon fura boszorkányos érzésem van... 😂 

Na, ki tudja megtippelni, milyen névvel helyettesíthetnénk könnyedén a "Harryt"? 😋

Talán nem is olyan sokára kaptok majd egy kis ízelítőt abból, mennyire függtem rá arra a bizonyos sorozatra 😉😁 

Stay tuned!

~C.







Na jó.

Segítek.

Egy 67es Chevy Impala.

Néhány gonosz dög. 

Egy szexi motherf***

A többi pedig meglepetés.

Ami pedig nem meglepetés tőlem: ofkorsz 18+ lesz 😋









5 megjegyzés:

  1. Szia.
    Bár wattyn már írtam, hogy "OMG!! Már most alig várom", de gondoltam ide is jövök,mert na, jobban itt vagyok otthon😅😊
    Supernaturaaaal! Jaaj, én nagyon megörültem neki! Imádtam azt a sorit, bár sajnos féluton abbahagytam. Nagyon gondolkodom rajta, hogy újra belevágok, mert tényleg jó lenne végignézni. Az első két évadnak az epizódjait, szerintem még most is fejből fújom annyiszor megnéztem😂
    Huh, nagyon várom! Köszi érte! ❤️
    Puszi😘

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hogy lehet azt félbehagyni?? Én nem bírtam, pedig próbáltam... 😆
      Nemsokára talán elkezdem posztolni, bár most kicsit elakadtam, mert eredetileg volt benne 8-9 kis fejezetecske, de Sophie rávett, hogy folytassam, és most szenvedek... 😝

      Törlés
    2. Nem tudom, volt valami, ami miatt félbe maradt, nem emlékszem már rá, de azóta is sajnálom, úgyhogy muszáj lesz rávennem magam, mert jó lenne tudni mik történtek még a soriban😁
      Sophie jól tette, hogy rávett, köszönet neki❤️😍
      Semmi baj, jön, amikor jön, én itt leszek, türelmesen várok😍❤️

      Törlés
  2. Függő vagyok, hála neked, kedves Carmen, de NEM BÁNOM! SŐŐŐŐT!!!! Alig várom, hogy olvassam tőled, biztos vagyok benne, hogy imádni fogom azt is ❤️😍❤️😍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is alig várom, hogy posztolhassam, de mivel évekkel ezelőtt elhatároztam, hogy többet semmit nem hagyok félbe, ezt is be akarom fejezni. Ehhez viszont, ha már megírva nincs még teljesen, minimum tudnom kéne, hol lesz a vége... de egyelőre úgy áll a dolog, hogy a vége el lett halasztva 🤣

      Törlés