2012. július 10., kedd

Bekötött szemekkel (1. fejezet)



1.fejezet

Amikor Adam a rá jellemző féktelen hévvel beviharzott a szobába, a szeme sarkából még látta, ahogy Tommy Joe és Juliette, mint két ijedt madárka, azonnal szétrebben. A nő hosszú fekete haja idegesen hullámzott a hirtelen mozdulat nyomán.
Kintről hallotta, hogy halkan beszélgetnek, és Julie valamiről minden erejével próbálja meggyőzni Tommy-t, de egyetlen használható szófoszlányt sem tudott kivenni belőle.
-   Csakhogy itt vagy. – mosolyodott el a lány, és felállt, hogy a férfi után ő induljon a mosdóba.
Adam néhány másodpercig csendben nézett utána, hogy biztosan hallótávolságon kívülre kerüljön, aztán kíváncsian Tommy Joe felé fordult.
Riadt volt a barátja arca, ő pedig önkéntelenül is összeráncolta a homlokát miatta.
-   Nincs sok időm körülírni, úgyhogy kimondom: Tommy Joe Ratliff, nagyon úgy nézel ki, mint aki lefeküdt vele. Ugye nem? – sziszegte halkan, hogy a lány véletlenül se hallja meg, és mikor nem kapott választ, egy kicsit talán túlzott erővel ragadta meg a szőke mindkét karját – Tommy?
-   Mit érdekel ez téged? Nem vagy a pasim. Sem az övé. – vágta rá dühösen a fiú, és elfordította a fejét, miközben próbálta kihúzni a karjait Adam ujjainak szorításából.
-   A barátainkról van szó. – felelte Adam hitetlenkedve – Nem hiszem el, hogy megtennéd Nickkel. Azt hittem…
-   Eressz el. – vágott közbe a szőke, és visszanézett a szemébe.
Tűz volt benne, harag, Adam ritkán látta őt ilyennek az elmúlt két és fél évben, amióta ismeri. Az is lehet, hogy soha. Azonnal el is eresztette a karjait, mintha csak tüzes vasat dobott volna el, ami hirtelen megégette a tenyerét. Csak nézett rá káprázó szemekkel, a szívverése és a légzése felgyorsult, nem tudta hova tenni a barátját.
-   Nem tenném meg vele. – válaszolt végül a fiú indulatos arccal – Nem hagynám ki. – mosolyodott el gúnyosan.
-   Micsoda? – vonta össze a szemöldökét értetlenül az énekes, és vett egy nagy levegőt, amit hosszú másodpercekig, amíg csak zakatolt az agya, és próbálta megérteni Tommy szavait, el is felejtett kifújni. A barátja megjátszott magyarázó hangja ébresztette újra a transzból.
-   Ha lefeküdnék Julie-val, akkor Dominic-kel is le kellene, nem igaz? Így igazságos. – Adam csak hitetlenkedve csóválta a fejét, továbbra sem tudott egyetlen értelmes mondatot sem összerakni – Végülis helyes srác. – vonta meg a vállát Tommy, és próbált mézédesen mosolyogni mellé, de mindössze egy ferde grimasz sikerült helyette.
Adam is jól tudta a barátjukról, ahogy mindenki más is a környezetükben, hogy biszexuális. Juliette is tudta, nem is csinált belőle soha problémát. De ezt akkor sem mondhatja Tommy komolyan!
-   Tommy… – nyögte elfúló hangon, egyszerűen nem tudott mit kezdeni az egész szituációval, nem ismert rá a barátjára – Mi ütött beléd? – ingatta a fejét szünet nélkül.
-   Mi? Semmi! – vágta rá mérgesen, és elfordult tőle.
A férfinek sejtése sem volt róla, mitől ilyen mérges. Vagy hogy egyáltalán ilyen mérges-e. Vagy ha nem rá, akkor miért nem mondja el neki, hogy kire, és miért. Teljesen összezavarta ez az egész helyzet.
Tommy viszont legszívesebben minden egyes szilánkot kihúzkodott volna a szívéből és lenyelette volna vele, tövisekké vált apróságok, amikkel Adam az utóbbi másfél évben, szándékosan vagy sem, de gyötörte őt legbelül. Mostanra már nem sírhatnékja volt, mint eleinte, már régen túl volt azon a szakaszon, most már inkább tombolhatnékja támadt, akárhányszor szembe kellett kerülnie azzal, mennyire vak a barátja.
-   Te… te… te tényleg lefeküdnél vele? – kérdezte elvékonyodott hangon, és megérintette Tommy alkarját, amire a fiú visszafordult felé, de Adam csak egyre duzzadó dühöt látott a szemében. Nem értette. Most már biztos volt abban, hogy sohasem nézett még így rá.
-   Mindent ki kell próbálni az életben, nem igaz? – kacagott az alacsonyabb egy rövidet a lehető leggyúnyosabban.
-   Nem akarsz férfival lenni, Tommy. – csóválta a fejét Adam – Ha akartál volna, ezerszer megtehetted volna, mindig itt voltam neked. Tudod jól, hogy… –egy pillanatra elmosolyodott, kedvesnek szánta, ám a fiú csak még dühösebb lett tőle, és azonnal lehervasztotta a mosolyát.
-   Baszd meg, Adam. – hangsúlyozta hangról hangra, és érezte, hogy nem sok hiányzik ahhoz, hogy megüsse, de kitépte a karját a kezéből és vissza sem nézve, kirohant a bejárati ajtón, majd kieresztve egy kicsit az egyre jobban feszítő gőzből, teljes erőből bevágta maga után.
-   Tommy! – kiáltott utána tanácstalanul, de a csapódás zaja elnyelte a hangját.
Ekkor látta meg a dermedten őt bámuló nőt a fürdőszoba ajtó előtt állva. Egy pillanatra megtorpant, talán hagyta volna most elmenni Tommyt, de Juliette szavak nélkül utasítva intett neki a fejével, és mégis utána futott.
-   Tommy, várj már! – kiabálta, amikor meglátta az elektromos kapunyitóval bajlódó gitárosát – Ne haragudj rám, kérlek, nem úgy értettem.
Megállt tőle tisztes távolban. Nem ért hozzá.
Tommy Joe a lányokat szereti. Ez van. Bármennyire is szeretné őt magának az első perctől kezdve, nem fogja megkapni soha. Már régen beletörődött. Boldog volt, hogy megkapott belőle egy részt, igaz, nem pontosan a kívánt részt, egy másik kicsi Tommy-darabkát, de mégis egy picit így az magáénak érezhette őt.
Észrevétlenül, pillanatok alatt lett a legjobb barátja, és nem érdemli meg azt, hogy folyamatosan azzal hozza zavarba, hogy ha csak viccesen is, de felkínálja magát neki. Nem szabadott volna. Már megbánta abban a pillanatban, amikor kiejtette a szavakat a száján.
Az utóbbi időben, amióta Sauli az élete része, nem is igen tett ilyesmit. Visszafogta magát. Bár sokan azt gondolják, a finn fiú miatt, valójában Tommy miatt. Már a színpadon sem közeledett felé az utolsó koncerteken. Nem akarta elveszíteni. Nem akarta, hogy túl soknak érezze a közelségét. Szüksége volt rá, és ha ennek az az ára, hogy minden egyes szavát és mozdulatát kontrollálnia kell majd élete végéig mellette, hát megteszi. Bármit. Csak ne kelljen soha elválnia tőle.
A fiú lassan hátra fordult.
-   Kérlek. – kezdte halkan – Hagyj most elmenni. Nem tudok most… nem tudok egy légtérben lenni veled.
Adam csak bólintani tudott, hang nem jött ki a torkán. Azt várta, hogy Tommy tovább kiabál majd dühösen. Ehelyett annyi fájdalom volt a hangjában, mint még soha. Adam a torkában érezte a szíve dobogását, a fülében hallotta a vér őrült áramlását, a szemei kápráztak. A lépcsőkorlátba kellett kapaszkodnia, hogy egy biztos pont legyen a kezében.
Mi történt a világgal? Tommynak kellene lennie ennek a biztos pontnak. Neki kellene ott lennie, ha kapaszkodnia kell valamibe. Annak a kicsi Tommy-darabkának, ami a világot jelentette neki.

------------------
folyt.köv. :)
(persze csak igény esetén...)

22 megjegyzés:

  1. láv láv láv <3 már most ismádom, de nagyon! :) folytasd hamar!

    VálaszTörlés
  2. bocs h eltuntem csak sok volt a melo mostanaba :P nagyon tetszik az uj tori is varom h folytasd :P de a regiekket mikor folytatod??? azok is nagyon hianyoznak:| pussz...

    u.i. ismersz esetleg olyan placebos oldalt amin vannak tortenetek mert nem igazan talalok magyar nyelven:|

    VálaszTörlés
  3. Semmi gond, én is így vagyok, sok a meló mostanában. :)
    A régieket is folytatom, a Want you chained-del egész jól állok, a következő rész félig kész, és már az azt követő is. Az ördög házából is van egy fél fejezetem, és a későbbi részekhez is vannak megírva darabok. Az új Adommy sztorinak pedig kb 4 fél fejezete van már meg... :D Szóval minden félkész. De igyekszem. :)
    Placebos oldalt csak a placebofic.uw.hu-t ismerem, ahova régen én is írtam, más sajna nem nagyon van szerintem magyar nyelven. De ha bárki más talál, nálam lehet őket relámozni! :)

    VálaszTörlés
  4. Ja, Sylv, neked pedig köszi! Tudtam, hogy Tommyval nálad nem nagyon lehet mellélőni ;D

    VálaszTörlés
  5. Szijja !!!
    mikor hozzol frist, mar ugy hianyzik :( akrmit hozhatsz :D

    VálaszTörlés
  6. Munkahegyek + érdeklődés hiánya = semmi inspiráció :(
    Na jó, ma belefutottam némi inspirációba. Annyira édes! :D http://youtu.be/XmMSahvGCZc

    VálaszTörlés
  7. urisssten.. aaaah.. ez a kölök zabálnivaló!!! :DDDD

    VálaszTörlés
  8. Részemről lenne érdeklődés, ha néhány sztorit befejeznél, amit elkezdtél... :( Mert csomó ilyened van. Minek álljak neki olvasni egy újat? Én megszeretem, te meg valószínűleg ezt is félbehagyod, utána pedig belevágsz egy új történetbe, és majd szomorkodsz, hogy nincs érdeklődés iránta... így nincs kedvem újakat olvasni. A komplett, befejezett történeteket szeretem, nem azt, amikor a folytatás csak lóg a levegőben hónapokig/évekig. Bocsi, remélem, nincs harag, de én így érzek. :( :/ Eddig egy kivételével az összes folytatásos történetedet elolvastam, már ameddig elkészültél velük, és tényleg szeretem, ahogy írsz, ezért is sajnálom.

    VálaszTörlés
  9. Szia Anita! Harag? Dehogy harag! Nagyon örülök, hogy írtál.
    Egyrészről annyira igazad van, hogy azt el sem tudom mondani! Én sem szeretek félbehagyottakat elkezdeni olvasni, és nem is nagyon szoktam, elvétve esetleg egy-egy kedvenc írótól.
    Másrészről viszont amikor befejeznék egyet (pl amikor a Kölyök sztorit befejeztem), akkor mindig jön az, hogy neeee, folytassam, stb. Amikor említettem, hogy a Hypnotized is lassan a végéhez ér, arra is azt kaptam, hogy ne legyen vége. És mivel szeretem a történeteimet, általában hallgatok az ilyen kérésekre. Pedig lehet hogy nem kéne. Mert nincs ellenvélemény.
    Szóval tényleg örülök, hogy leírtad ezt, köszönöm. Sokat számít, mi gondolnak azok, akik szeretik a sztorijaimat. Mostantól (bár az utóbbi időben tényleg kevés az időm) megpróbálok úgy hozzáállni, hogy befejezzek végre valamit! Az én lelkemnek is jót tenne :)

    VálaszTörlés
  10. Igen, Sylv, azt hiszem lennénk néhányan, akik ellakmároznánk rajta... ;)

    VálaszTörlés
  11. Örülök, hogy megérted a problémám. :) Tudom, hogy amikor kérlelnek, hogy ne hagyd abba, akkor nehéz ellenállni annak, hogy folytasd, de nekem az a tapasztalatom, hogy a legtöbb így folytatott történet teljesen ellaposodik, és olyan "Barátok közt"-hangulata lesz, szóval se eleje, se vége. :D Szerény véleményem szerint jobb egy jól eltalált csattanó a sztori végére. No, ha ezt a történetet (vagy bármely másikat) befejezed, akkor elolvasom majd elejétől a végéig. :DD Addig is, hajrá! ;)

    VálaszTörlés
  12. azért én pl örülök, hogy megírtad a kölyök sztori folytatását.. még ha nem is a tied volt az eredeti, akkor is folytatás, és kurvajó lett! ;)
    de remélem most valahol a tengerparton ülsz a laptopoddal az öledben, és épp befejezel nekünk 1-2 történetet :D

    VálaszTörlés
  13. Érdekesen kezdődik x3 kíváncsi vagyok a folytatásra! :)

    VálaszTörlés
  14. Szia Orsi! Köszönöm, hogy írtál, és örülök hogy érdekel :) Lesz majd folytatás... csak idő kérdése :D

    Anita! A Hypnotized befejezésén dolgozom, csak neked! :D Lesz vagy három fejezet, de amíg nincs meg mind, lehet hogy nem teszem ki. Majd csak ha elmondhatom róla, hogy végre befejeztem. :)

    Sylv! Igen, annak én is örülök, hogy megírtam, a végén a Hiányzó jelenetek részre fordíthattam volna egy kicsivel több időt (talán egyszer átírom), de alapvetően a Kölyök sztorival elégedett vagyok. És igazából azt sem bántam meg, hogy a folytatás folytatásába belevágtam, mert szerintem Az ördög háza is jó lesz, ha egyszer eljutok a végéig. Teljesen ki van gondolva, bár csak félig van megírva. De határozottan nem barátok közt lesz... ;)

    Nna csak gondoltam adok némi életjelet így nyaralás után... nemsokára jelentkezem!

    VálaszTörlés
  15. naa azt azért ne csináld, hogy megvan egy fejezet, és gyűjtöd, amíg nincs kész az egész. tett ki nekünk, mert belehalunk itt a várakozásba! :D aki egybe akarja, majd egybe elolvassa, ha megvan mind.

    VálaszTörlés
  16. ja és én elhiszem, hogy nem barátök közt lesz az ördög háza! én bízom benned! :D szerintem az egyetlen barátok közt sorozatod a lucifer angyala volt, de én azt is szerettem :D

    VálaszTörlés
  17. Na igen, a Lucifer... a vicc az, hogy oneshot-nak indult :D
    Várakozásbabelehalástólmegmentésképp pedig HbB9 sok szeretettel ;)

    VálaszTörlés
  18. Szia!
    Nagyon jó a blog, imádom ahogy fogalmazol! Kíváncsian várom a következő részt.
    Benne lennél esetleg egy linkcserében? :)
    http://glam-and-spotlight.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszi :) Folytatás nem tudom mikor lesz, mert most valami egészen máson dolgozom(/zunk) ;)
      Persze-persze.

      Törlés
  19. Tegnap találtam rá erre a történetre, csak elfelejtettem kommentelni... nagyon jó! És igazán kár lenne, ha befejezetlen maradna! Szóval: én csak támogatom a folytatást. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik :)
      Fent van már 6 rész belőle, azokat megtaláltad? Nem tervezem befejezetlenül hagyni, csak sajnos egyrészt ritkán van időm írni, másrészt pedig mindig több mindenben vagyok benne egyszerre.

      Törlés