2011. augusztus 23., kedd

Rebirth... comeback... whatever...


Helló mindenki!
Miután a placebofic.fw.hu már nem üzemel (Alineát nem igazán lehet elérni :S), gondoltam nosztalgiázok kicsit. Megnézegettem a feltöltött novelláim, és rájöttem, hogy a Christian sztori vége nem is lett kipostolva. Érdekel esetleg valakit? Mert ha jól emlékszem nagyjából kész van, 2-3 fejezet hiányzott a végéről. Csak át kell olvasnom, és akár ide ki is tehetem. Utálok félbehagyni valamit, csúnyán néz ki ott az a "folyt.köv."
Ezen kívül (csak hogy ellentmondjak magamnak :D) találtam egy rakat félbehagyott sztorit is, nem tudom azok mennyire lennének érdekesek...
A "My Obsession"-höz pl írtam pár hónapra rá anno egy folytatást, azt talán nem is lenne nagy ügy befejezni.
Aztán van egy Bill Kaulitz/Adam Lambert félsztorim, merthogy Adam tavaly túl sokat emlegette a fiút...  :)
Ja és amit nemrég felvetettem, Kelisa Kölyök 3. Molko/Kaulitz sztoriját tényleg elkezdtem... meg is lepődtem magamon :D Bár sokra nem jutottam vele, de pár oldal megvan.
Ööö és van egy Kaulitz fiús het sztori is elkezdve a PETA kampányfotózás ürügyén. (Huh csak most tudatosul igazán, mennyi mindent elkezdtem vele, de semmit nem fejeztem be, furcsa kapcsolat van közöttünk :D Még egy egyszerű fordítással se jutottam sehova... az a fiú lesz a halálom... :P)
Aztán az is lehet hogy jó oka van annak, hogy félbemaradtak ezek a sztorik... Nem tudom, mennyire lenne értelme visszahozni poraiból ezt az amúgyis alig elkezdett blogot.
Lenne értelme?
Félsztorik érdekelnek egyáltalán valakit? Én magamról tudom, hogy az olyanokat nem szívesen kezdem el olvasni.
C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése