2018. december 13., csütörtök

Az ártatlanság esszenciája

Niall Horan/Shawn Mendes
Nem 18+ (talán 16)
És én kérek elnézést érte :D 


Na szóval, ez egy olyan kis izé, amiről igazából nem is én tehetek... csak muszáj volt kiírnom magamból, mert nem hagyott békén, miután láttam ezt az abszolút oridzsinel, nem fanok által összeollózott videot: 


Csak hogy világos legyen: ezt MUSZÁJ megnézni olvasás előtt! 
Kétszer. 
Minimum. 
:D




Niall's POV



- Alig érintettél meg - vágódik el a hotelszobai ágyon az interjú helyszínétől nem messze.

Nincs szemrehányás a szavaiban, valójában édesen mosolyogva nézi, ahogy ledobom a cipőmet meg az ingemet, sőt még a nyelve hegye is végigfut egy pillanatra az ajkain. Csak játékos rosszallás van a hangjában, hiszen pontosan tudja, mi az, amit kamerák előtt megtehetünk, és mi az, amit nem. Ez csak egy az ezer dologból, amiért annyira szeretem. Sokkal okosabb és érettebb, mint a többi srác az ő korában. Vagy sokan akár kétszer ennyi idősen. 

- Az, ahogy néztem rád néha, szerintem bőven elég volt. Nem néhány érintéssel ért fel, hanem egy komplett vetkőztetéssel, szívem... - nevetek fel, és én is hanyatt dobom magam mellette. 

Csatlakozik a nevetésemhez, majd - talán ő sem tudja, mennyire csábítón - beharapja az alsó ajkát, és közben oldalra fordul, a tenyere pedig lassan a hasamra siklik. 

- “Az ártatlanság esszenciája”? - kérdi hitetlen fejcsóválással egy huncut mosoly kíséretében, miközben a hosszú combját a csípőmre csúsztatja. Az egyik kezemet a oldala alá fúrva lágyan belemarkolok a fenekébe, és közelebb húzom, aztán pedig a dereka köré fonom a karjaimat, hogy féltve magamhoz öleljem. Bolondulok ezért a fiúért. Minden porcikájáért, minden mozdulatáért, és ami még ijesztőbb, hogy minden gondolatáért is odáig vagyok.

- Miért, talán nem volt igaz? - mosolygok rá, és közben játékosan a szájához érintem az enyémet, aztán a nyelvem hegyét végighúzom az alsó ajkán, egy halk kuncogást kiváltva belőle. 

- Oké. Jogos. Akkor talán igaz volt... - bólint néhányat jóváhagyólag, visszagondolva arra, milyen is volt, amikor legelőször találkoztunk. 

A legártatlanabb fiú, akit valaha láttam. Mintha valami civilizálatlan helyről jött volna, ahol nem találkozhatott azokkal a dolgokkal, amik elrontják az embereket már kisgyerekkoruktól kezdődően. Tiszta, szűzies és igen, ártatlan… nincs rá jobb szó.

- Most is az - simítom a két tenyerem újra a fenekére, és egy kicsit jobban oldalra fordulva a combjai közé fészkelem magam. 

- Most? - húzza fel a szemöldökét meglepetten, a felhúzott combjaim mögött összekulcsolva a bokáit. 

- Az a helyes kis pofid mindig olyan ártatlan marad, bármit is művelsz - dörgölöm az orrom az állához, és lassan végigszántok vele az arccsontján, majd a fülkagylójába nyalva végzem be a kínzást. 

Felsóhajt, és megmozdítja a csípőjét, hogy érezzem, mennyire felizgult ettől az egész, előjátéknak is beillő, őrült délutántól. 

Fogalmunk sem volt, hova fog vezetni ez az interjú. De amikor az ötlet felmerült, egymásra néztünk, és mindketten megvontuk a vállunkat, hogy miért is ne? 

- Akkor is ártatlannak látsz, amikor kéjes nyögések közben élvezek a mellkasodra, miközben a farkadat lovaglom? - fordít immáron teljesen maga alá elsötétedett tekintettel, és erotikusan ringatva a csípőjét, rám ül. Egy másodpercre elakad a lélegzetem, a pupilláim pedig kitágulnak. Egyetlen óvatlan pillanat, és máris börtönbe zár a varázsereje. 

- A...azt hiszem, abban a pillanatban talán nem annyira... - szívom be végül a levegőt az összeszorított fogaim közt, és a farmeren keresztül kezd egyre kényelmetlenebb lenni a súrlódás. Főleg, hogy tudom, mennyire nem kényelmetlen ugyanez nélküle. Megmozdítom végre az átmenetileg lebénult végtagjaim, hogy picit lejjebb toljam Shawnt. Kicsatolom az övem, ő pedig a száját rágcsálva néz le a kitárt combjai közt maga alá, ahogy egy mozdulattal kihúzom a szíjat a nadrágból. Szerintem sejti, milyen terveim vannak vele. Egyre gyorsuló légzéssel támaszkodik felettem, de mielőtt a nadrágom gombjához nyúlhatnék, éktelen dörömbölés zavarja fel a lila ködöt az agyamról. 

Egy szemforgatás és mély sóhaj után kelletlenül feltápászkodom Shawn alól, és otthagyom őt a fehér lepedőn összegömbölyödve, panaszosan a nadrágja elejét markolva. Amikor bocsánatkérő szemekkel visszanézek rá az ajtóból, mosolyognom kell, amiért az ajkait megnyalva azt tátogja: dobd ki gyorsan. 

Megigazítom a farkam a nadrágban, lesimítom a trikómat, és a hajamon is átgereblyézek az ujjaimmal néhányszor, amíg a háló ajtaját behajtva a bejárathoz sétálok. 

Alig nyomom le a kilincset, a menedzserem tépi ki a kezemből az ajtót csaknem tokostul, majd jól be is vágja maga mögött. Mintha behívtam volna. Na éppen ezért csukom be általában a hálószoba ajtaját.

- Mégis, mi a francot csinálsz? Miért nem dugtad meg rögtön a kamerák előtt? - kérdi zaklatottan. 

Felkuncogok a felvetésre bevillanó képeken, és egy letörölhetetlen kaján vigyor ül ki a képemre, amikor válaszként csak megvonom a vállam.

- Szerinted ez ilyen állati vicces? - ráncolja a homlokát fejcsóválva.

- Nézd, nem a mi ötletünk volt. Ti találtátok ki ezt az egészet - rántom meg újra a vállam, most már sokkal érdektelenebbül. Csak szabadulni szeretnék. Gyorsan.

- Igen. Azért, hogy mutassátok meg az embereknek a barátságotokat. Ha tudják, hogy jó barátok vagytok, nem lesz tömeghisztéria, ha meglátnak valahol titeket együtt - oktat ki, mintha nem tudnám pontosan, mire ment ki a dolog. - “Flörtölő üzenetek?” - ismétli Shawn szavait kétségbeesett arccal. 

- Hát megmutattuk - jelentem ki, és továbbra sem tudok mást csinálni, mint vállvonogatva sóhajtozni. És arra gondolni, mi vár odabent az ágyon. Vajon levetkőzött már? Vajon valamilyen úton-módon sikerült neki a fejfához csatolni a csuklóit a derékszíjammal?

- Ezt nagyon elcsesztétek. Valamit csinálnunk kell ezzel - rázza a fejét, és járkál fel-alá, mint egy eszelős.

- Figyelj - fogom meg a vállait, egyáltalán nem erőszakosan, de azért jelezvén, hogy nincs most kedvem ehhez. - Nem érdekel - jelentem ki egyértelműen, tekintetemet az övébe fúrva. Amikor csak néz mozdulatlanul, és nem reagál, kellő hangsúllyal megismétlem a szavakat. - Nem. Érdekel. - Még bólintok is hozzá felhúzott szemöldökkel, hogy biztosan értsen. 

Gondterhelten felsóhajt, és fejcsóválva hátrébb lép egyet. Nem mond semmit, de ahogy idegesen újra lépkedni kezd ide-oda a szobában, az mindent elmond.

- Eddig is mindenki azt hitt, amit akart. Ezután is. Nem változott semmi. Nyugodj le, és holnap beszélünk - tolom végül a kijárat felé, ő pedig fújtatva bár, továbbra is hitetlenkedve csak a fejét ingatva, de azért engedelmesen távozik. 

Megvan a maga véleménye mindig mindenről, valószínűleg ezzel kapcsolatban is megpróbál majd jobb belátásra bírni holnap. De a legfontosabb dolog, amiért ő van mellettem az az, hogy ő nem Simon. Őt érdekli az is, amit én gondolok vagy érzek. Nem csak a betűk a szerződésben és a dollárjelek a kimutatásain. 

Amikor becsukódik az ajtó, torokköszörülésre kapom hátra a fejem. Shawn a háló ajtaját támasztja. Ami rossz jel, hogy sajnos nem ruha nélkül. És már korántsem az a csábító arckifejezés uralja a vonásait, mint amikor arra kért, végezzem ki gyorsan a váratlan vendéget. 

- Nem érdekel? - húzza fel a szemöldökét karba tett kézzel.

Na, most erre mit kellene válaszolnom? Nem érdekel, ki tudja meg. Nem, valójában tényleg nem érdekel. Csak miatta érdekel. A legelején lefektettük a szabályokat. Nincs coming out. Az ipar évtizedek óta jól működő szabályai szerint játszunk. Erre most véletlen kiböktem, hogy valójában engem nem is érdekel. Most ezt hogy csináljam vissza? Van egyáltalán értelme visszacsinálni? Rövid hezitálás után úgy döntök, megérdemli az igazságot. Bárkinek bármit megteszek szemrebbenés nélkül, de ő az egyetlen, akinek nem akarok hazudni.

- Az igazat akarod hallani, vagy azt, amiről tudom, hogy elvárnád, hogy mondjam? - lépek oda mellé a dereka köré fonva a karjaimat. 

- Szóval nem érdekel - bólint néhányat grimaszolva, és eszében sincs visszaölelni. 

- Shawn… - suttogom a nevét szinte dorombolva, de most az egyszer nincs rá hatással.

- Azt hiszem, ezesetben eljött az ideje a szakításunknak, hogy kereshess valakit a hőn áhított coming outodhoz - néz félre, ahogy próbálja ironikusan kimondani az utolsó szavakat, és közben kibontja magát a karjaim közül.

- Nem ezt akarod! - szólok utána erélyesen, és tudat alatt talán azt várom, hogy húzza össze magát, kisfiúsan hajtsa le a fejét, bújjon vissza az ölelésembe, és ismerje el, hogy ebben a szobában én vagyok a férfi.

- Nem, tényleg nem - fordul vissza határozottan. - De félelemben sem szeretnék élni, hogy mikor árul el az egyetlen ember, akire támaszkodhatok. Én egy olyan férfit szeretnék, akire rábízhatom magam. Semmi sem fontosabb a bizalomnál, Niall! - fúrja a dühös tekintetét az enyémbe, és ebben a pillanatban átkattan valami az agyamban, most értem meg igazán, hogy mennyire igaza van. - Mindent megkapsz tőlem, de nem véletlenül hoztuk azokat a szabályokat! - lép vissza közvetlen elém, és meglep, ahogy a magasságbeli fölényét használja. Sosem teszi. Mindig inkább kicsire összegömbölyödik mellettem, ahogy édesen hozzám bújik. A szemeim előtt nő fel a kisfiú, és lesz férfivé, aki megvédi magát, akár a szívével ellentmondva is.

- Igazad van - felelem halkan, a meglepetés erejével kizökkentve őt. Nem ezt a reakciót várta. Felemelem a kezem, és megcirógatom a tarkójánál kunkorodó hajszálakat.

- Nem - csóválja meg a fejét, és egy halk sóhaj után leejti a vállait. - Ezt most csak azért mondod... 

- Nem - vágok közbe, és a mutatóujjam a szájára teszem. - Tényleg igazad van. Hibáztam. Csak néha elárasztja a vattacukorfelhő a gondolataimat, és néhány pillanatra elhiszem, hogy mindent szabad. Hogy szabadok lehetünk, csak egy csettintés az egész. De ez csak egy nagy hazugság, amit megpróbálok bemesélni magamnak.

Hosszú, néma másodpercekig csak néz le rám. Hagyja, hogy a derekán pihenjen a karom, a másik pedig lassan a nyaka köré fonódjon, és közben ezernyi érzelem suhan át a tekintetén, ahogy a szemeimből próbál olvasni.

- Komolyan gondolod? Vagy csak mindenkinél jobban ismersz, és tudod jól, mit akarok hallani? - kérdi meg végül színtelen hangon. 

- Nem véletlenül hoztuk azokat a szabályokat - ismétlem a szavait, fogvatartva a tekintetét. - Szeretlek, Shawn. 

Felsóhajt, végre körém fonja ő is a karjait, és lehajol, hogy megcsókoljon.

- Én is szeretlek. De erről még beszélnünk kell. Én vagyok az egyetlen, akivel erről beszélhetsz. Nem így kellett volna megtudnom, mit gondolsz - suttogja az ajkaimra, én pedig bólintok, és a nyakhajlatába fúrom az arcom, ahogy a szuszt is kiszorítom belőle, úgy ölelem magamhoz.

Valójában a nem érdekelnek ott a másik oldala is. Nem érdekel az sem, ha örökre így kell élnem. A lényeg, hogy szeressenek és szerethessek. A külsőség mind csak cukormáz, a színház része. Ami igazán fontos, azt pedig senkinek nem kell látnia. Elég, ha én tudom, hogy hozzám jön haza. Elég, ha én érzem a karját a paplan alatt éjszaka a derekam köré fonódni, ahogy a lélegzete a nyakamat csiklandozza. A családjaink és barátaink tudnak mindenről, az idegenek pedig azt kapják, amiért fizetnek, és amit látni akarnak. Show műsort. 








12 megjegyzés:

  1. Áh, mindig meg tudsz lepni és ezt imádom! :)) Nagyon tetszett ez a kis szösszenet. Tuuuudom, nem lesz ebből semmi komolyabb dolog, de hogy te hogyan tudod állandóan elérni, hogy tovább és tovább akarjam olvasni a szöszöket, amiket elhintesz nekünk.....? :DD Élveztem! Imádat! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A legszebb az egészben az, hogy szerintem magamat még nálad is jobban megleptem :D Ha valaki azt mondja nekem, hogy ma Niall/Shawn sztorit írok, kiröhögöm. (Vagy megkérdem, mennyit fizetsz érte XD)
      Köszipuszilávju <3

      Törlés
  2. Sziaa!

    Uuuuuuristen!!! Hat ha hiszed ha nem, Shawn nagy kedvencem es annnnnnnyira olvasnek rola is hasonlot mint Larryrol! Mondjuk Niallel nehezen tudom elkepzelni, hiaba lattam ezt a videot tobbszor is. Mindenesetre nagyon imadtam es koszonom neked ezt a csodat! (Csak halkan jegyzem meg h MEEEEG! *-* Nagyon orulnek neki! :))

    Puszi, D.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Aranyos, tehetséges fiúka, de engem annyira nem mozgat meg. Ez most véletlen volt.... :D De azért örülök, hogy jól sült el. (Azért halkan megkérdezném, ha Niallel nem, akkor kivel tudnád elképzelni??) Pusssz!

      Törlés
    2. Szia!

      Haaat nemtudom, de en Shawnt abszolut egy passziv sracnak gondolnam, viszont valahogy Niallt is (felteve ha melegek, de kit erdekel?! Amugy is birom oket, oly’ mindegy h melyik nemhez vonzodnak.) Szoval nemtudom, de mindenkepp egy “kemenyebb kinezetu fiuval”. (Ha csak 1D-nel maradnank, akkor Zayn :D)
      De amugy nagyon cuki sztori volt, orulnek ha lennenek meg ilyen otleteid! ;)

      Puszi, D.

      Törlés
    3. Shawnt tekintve egyetértünk. Niallel kapcsolatban én nem vagyok biztos a dologban... még ha Zaynt teszed mellé, akkor sem :D
      Nézd meg ezeket pl:
      http://66.media.tumblr.com/b0b5173b3d5d72e8147ceabdc5ca2fe1/tumblr_n9p362tf0u1su2588o1_250.gif
      http://2.bp.blogspot.com/-QSV8S4Vy42g/Ufky3jGbegI/AAAAAAAAnlI/j2i8hF6FhE4/s1600/n4fef985333c3f.gif
      https://data.whicdn.com/images/45817878/original.gif
      Főleg az utolsó. Hááát... :D

      Törlés
  3. Oooo...❤️
    Halihó! Mi volt ez te drága?
    Shawn egy tündéri fiú imádom a hangját és ő maga is egy csoda.
    Kicsit fura volt így Niallel "látni" de ha pörgött a film a fejedben, akkor legyen.
    Láttam nyáron a szigeten. Óriási élmény volt!
    Olvastam pár interjút is vele Érdekes, hogy mindig megkérdezik tőle hogy meleg - e?
    Kézzel lábbal kapálózik, hogy ő nem az , de ha úgy lenne sem menne a falnak. Nem lenne vele problémája.
    Azt nyilatkozta valahol, hogy néha már csak azért is úgy érzi, hogy muszáj megjelennie egy csajjal hogy az emberek ne gondolják róla, hogy meleg.
    Amúgy szerintem nem az Bár ki tudja Még az is lehet hogy igen.
    Igyis úgyis imádom.❤️ ❤️ ❤️
    A kis morzsácska pedig űber cuki lett. A videó pedig... ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hát mi volt ez? Én előre bocsánatot kértem.... XD
      Fura, ahogy arról értekezel, Shawn nem meleg, de azt meg sem említed, amit Niallből csináltam. Akkor ő már elfogadott, hogy az? :D
      Ha a kettőre ismeretlenül ránézek, esetleg Niall tudná eladni magát nálam heteronak, de ő is csak esetleg. Esetleg öt percig :D Amúgy fogadnék rá, hogy egyik sem az... De mindegy is, ez csak egy sztori a fejemből. És örülök, hogy ti is élveztétek, nemcsak én :)
      Puszi!

      Törlés
    2. 😄Szia!
      Bocsi, hogy Niall kimaradt. Igen, előre szóltál,csak kicsit meglepődtem a kettőssükön. Nem tudnám elképzelni őket együtt,talán pont azért mert olyan egyformák. Na nem kinézetre.
      Mindegyikőjükhöz egy erősebb pár illene Ha tényleg melegek lennének.
      Azért érdekes, hogy pont Niallről nem gondoltam soha, hogy meleg lenne. Még az 1D korszakában sem. Shawn pedig ... ki tudja! Nagyon tiltakozik angyalom. Azt szokták mondani, hogy nem zörög a haraszt... De akárhogy is van mindkét fiú a kedvencem.
      Máskor is jöhet belőled ilyen muszáj sztori! ❤️ Szívesen olvasom. ❤️

      Törlés
    3. Niall cuki meg minden, de azért én nem azt a kis alárendelt hercegnőt látom benne, amilyen mondjuk egyértelműen Shawn (vagy Harry....), sőt, ő az egyetlen akit (1D-ben) nehezen tudtam volna Lou alá tenni. Bármelyik másikat egy pillanat alatt. :D

      Törlés
  4. Szziiiaa! XDD

    Kiteszem a szemem 5 percre XDDD...na jó nem, bocsi...:(......és mire érek HaZza???

    Hát ez...ez..ez...♥♥♥
    Az életbe nem párosítottam volna őket össze. De te csodálatos Meleg Páros Kreátor Tündér Keresztanyu vagy. XDD
    Már több páros is kaptam tőled és ez az új párost is zabálom.
    Nem tudom eldönteni szeretnék-e a buksidban lakni vagy sem XDD....de ott aztán még a szöszök is csodásak.

    Köszi, hogy nem tartottad vissza. :):)

    Annyira bizsergető mind a kettőjük hangja ♥♥♥ és így a "frissítésként" szolgáló videóval.....tökéletes filmmé varázsolódtak soraid buksimban.

    Agyam köszöni az ismételt élményt!

    Millió csók és ölelés....és természetesen...<3<3<3

    Gyöngyi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Látod, nem kell kitenned a szemed öt percre.. :D
      Nem én párosítottam őket, párosítják ők magukat szépen nélkülem is! A kisujjamat sem kellett mozdítanom érte... XD
      Örülök, hogy új élményt adhattam. Pusszantás!

      Törlés