2014. október 24., péntek

Vallomás

Uram isten, egy éve nem írtam ide... És még így is, havi többszáz látogatója van az oldalnak. Annyira hiányzik az egész, hogy azt elmondani sem tudom! 
Többször ültem le úgy, hogy van üres félórám, hozok nektek valamit. De képtelen vagyok rá. A twincest nem mozgat meg ennyi idő után, nem bírom folytatni, az Adommyval szintén így vagyok, talán ahhoz egy befejezést egyszer még kiszenvedek magamból, de ahogy a dolgok jelenleg állnak, nem érzem úgy, hogy bármi érdemlegeset tudnék írni velük. 
Az egyetlen, örök szerelem Brian, akivel a mai napig, így 10 év után is képes lennék írni. Halkan jegyzem meg, hogy mellette mostanában igencsak újra követem, Strify mit művel, úgyhogy valószínű ő is visszakerülhet a pixisbe. (De kizárt, hogy egy Hypnotized folytatás legyen. Őket együtt már nem látom magam előtt.) 
Nem is tudom, miért írtam most ide, talán valami köszönetféle, amiért szerettétek az írásaim. Vagy talán azért, hogy ez segítsen visszazökkenni a régi sínre. Talán újra jön az ihlet. Talán új múzsák jönnek. Vagy a régiek élednek újjá poraikból főnixmadárként... szeretném...

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Fogalmam sincs, hogy valaha jársz-e még erre, és elolvasod-e ezt. Az írtad egy éve... ennek is már két éve... Mindenesetre a remény hal meg utoljára. Nagyon szerettem az oldalait, és minden egyes történeted elolvastam. Az előző blogodon, ezen, és a Placebofic oldalon is. Nagyon jól írsz és remélem, hogy bárhol is vagy most, bármivel is foglalkozol, sosem hagyod abba az írást és valamit, valamilyen formában, de írni fogsz. Brian iránti szerelmed szinte tapintható a történetekben, és ezt a férfit nagyon sokan csúnyának látják, de te minden kétséget kizáróan gyönyörűvé tetted! Régóta olvasgatom a blogot újra és újra. Ma azért tévedtem vissza, mert néhány napja volt a Placebo koncert az arénában és ez valahogy újra vágyat ébresztett, hogy egy kicsit olvasgassak itt. Egy szó mint száz. Imádtam az oldalad! Sajnálom, hogy már nem aktív, nagyon szeretem Adam-et és az ikreket is, de igazán azt bánom, hogy Brian-ről már senki sem ír. Hiányzik. :( :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Ezt csak most láttam, nem működik a recent comments kisablak... :P
      A mail mellé még ennyit: Vágyat bennem is ébresztett a koncert, főleg hogy eszméletlen jó volt, csak időt nem csinál nekem hozzá senki sajnos... :D

      Törlés