2022. május 1., vasárnap

Darling, happy birthday in the sky

Csak egy kis valami, amit 10 perc alatt írtam meg egy bizonyos dalt hallgatva, egymás után ki tudja hányszor... Brian még mindig képes akkora pofont adni néhány sorával, hogy nem csak az arcodon virít ott a kézlenyomata, hanem a szíveden is <3


----------------------------------------------------




Darling, happy birthday in the sky

Ülök a sötét szobában, és hallgatom a csendet. A csendet, amit sosem hallottam, amíg itt voltál velem. Születésnapod van. Vajon az égi bárban koccint veled valaki most? Vagy csak teszed a dolgod, amit az angyalok tesznek, nap mint nap, az örökkévalóságig? Vajon szereted azt az életet, vagy ugyanúgy szeretnél menekülni belőle, mint ahogy a földi léttől küzdöttél minden erőddel szabadulni? Épp ahogyan én küzdöttem minden erőmmel visszatartani a végzetedtől. Néhány csatát megnyertem, de a háborút végül mégis elveszítettem. Egyedül vagyok és fázom. Szükségem lenne a tablettákra megint. Ebből nem lehet kigyógyítani, bármennyire is próbálnak a még körülöttem maradtak. Ha figyelnek, talán ideig-óráig sikerül, de végül mégis minden út odavezet, hogy az egyetlen, ami megmenthet a sötétség rám támadó démonaitól, az a gondos vegyészmérnöki munka. Kellenek. Üvöltenék az éjszaka csendjébe, hogy valaki adja vissza őket nekem, de senki sem hallana. Sötét van. A legsötétebb éjszaka. Kimerült vagyok, mert ez már nem az első ilyen éjjel, amit a feketén, gúnyosan rám nevető ablakon át kifelé bámulva vészelek át, és mégsem tudok aludni. Kellenek a tablettáim, mert azok nélkül csak arra tudok gondolni, hogy koccintani szeretnék veled még ma éjjel. Odafent. 


2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Amilyen rövíd, olyan ütős.
    Egy szinskála lebegett a szemem előtt ami a sötétség szintjeit méri. Magányosság és fájdalom terén.
    Köszönöm szépen, hogy olvashattam!

    VálaszTörlés