2018. január 15., hétfő

You make me feel like Magnus Bane

Szóval az úgy volt, hogy néztem  a Shadowhunters c. sorozatot, és az elejétől kezdve a főboszi Magnus a kedvenckém. Annyira tudtam, hogy összejön Alec-kel! De! Minden alkalommal jókat nevettem a csókjeleneteken, mert olllyan bééénáák... XD



És akkor eldöntöttem, hogy írok egy Malec szösszenetet. Aztán mégse az lett belőle. Vagyis majdnem. Mindenesetre állati fura volt egy másik Harryvel írni.

Paraméterek: Shadowhunters, Malec, Magnus Bane/Alec Lightwood (~Harry Shum Jr./Matthew Daddario), slash, one-shot, NC-17


Tudom, hogy a PULSE következő részét várjátok sokan. Készen van. Csak az a helyzet, hogy mind én, mind pedig drága bétám, HDawn, úgy vagyunk vele, hogy valami nem klappol. Ülök rajta még egy-két napot, hogy ti ne érezzétek így! De ezen a héten már, bármi is hullik az égből, megkapjátok, ígérem! 

Addig is jó szórakozást ehhez a kis semmiséghez! Puszik!



You make me feel like Magnus Bane

-          És ennyi! – hallatszott a rendezői utasítás.
A férfi végre hátrébb húzódhatott a kínos színpadi csókból, és elfordíthatta a tekintetét a fiatalabbról.
Amikor elvállalta a szerepet, azt gondolta egyszerűen tudja majd kezelni a helyzetet, elvégre jó színésznek tartotta magát. De mostanra már ott tartott, hogy ha tehetné, filmbéli partnere minden egyes érintésétől menekülne.
-          Harry, beszélhetnénk? – fordította vissza gyengéd erőszakkal maga felé a társa.
-          Persze… – mosolyodott el kedvesen, de legbelül üvöltött.
Nem akart beszélni, nem akart egy légtérben sem lenni a fiúval, főleg nem négyszemközt.
-          Az öltözőben – biccentett Matthew a folyosó irányába, és el is indult. Az idősebb nem tehetett mást, csak követhette.
Amint becsukódott mögöttük az ajtó, a fiú homlokráncolva magasodott fölé.
-          Nézd, tudom, hogy nem vagy meleg. De próbálj meg elvonatkoztatni attól, hogy én nem a feleséged vagyok. Hidd el, a kamera is látja, ahogy megfeszülsz a közelemben. Legalább egy kicsit nyisd szét az ajkaid, döntsd oldalra a fejed, amikor meg kell, hogy csókolj…
-          Te most leckéket adsz nekem színészmesterségből?! – csattant fel a férfi idegesen.
-          Csak… próbálom a köztünk lévő feszültséget… – kezdte bizonytalanul, de az idősebb elhallgattatta. Rámarkolt a felkarjára, és nekinyomta a falnak. Szétnyitotta az ajkait, és oldalra billentette a fejét, úgy csókolta meg a fiút.
-          Így jó lesz? – sziszegte a rémült fiú arcába.
-          Azt hiszem… – hebegte.
-          Remek. Holnap találkozunk – biccentett Harry, és kisietett az öltözőből.

A legnagyobb szerencsétlenségükre a következő forgatási nap azzal telt, hogy valamiféle technikai hiba miatt jó néhány jelenetet újra fel kellett venniük. Köztük persze a csókjelenetet is. Matthew nem tudta, mit tehetne ellene, de ebben az esetben már nem a partnerén uralkodó feszültség miatt aggódott, sokkal inkább saját maga miatt. Úgy érezte, a tegnapi nap után nem tudja majd profi módjára kezelni a dolgokat.
Amikor arra a jelenetre került a sor, a társa már cseppet sem tűnt feszültnek, magabiztosan ragadta meg a fiú vállait, és oldalra billentette a fejét, mielőtt száját puhán az övéhez érintette volna. Résnyire nyíltak a fiú ajkai, a partnere pedig a csók közben finoman megnyalta az alsó ajkát, majd egy pillanatra a fogai közé szívta a puha húst. A fiatalabb lehunyta a szemét, és önkéntelenül csúsztatta át a nyelve hegyét a férfiét keresve vele. Harry hátrébb húzódott, zárt ajkakkal nyomott még egy csókot a szájára, és a karakterére jellemző, önelégült Magnus mosollyal az ajkain, végigsimított a fiú arcán.
-          Ennyi! Köszönöm, ennyi elég is volt… – morgott a rendező a bajsza alatt, az idősebb színész pedig magabiztos mosollyal fordított hátat a jelenetnek, és indult a svédasztalhoz. – Harry, iszonyú végletes vagy… – dörmögte maga elé, amikor a főboszorkány karakterét játszó színész elsétált mellette.
A férfi megfordult, és eltökélten rászegezte tekintetét.
-          Nem tetszett? Vegyük fel újra? – kérdezte könnyedén.
-          Nem. Jó lesz így – rázta meg a fejét a rendező.
-          Oké – bólintott jókedvűen, és elsétált.
A fiú erőt vett magán, és amint sikerült a vágtázó szívverését visszaszorítania valamelyest normális ütembe, követte kollégáját az öltözőbe. Bekopogott, és miután a férfi kiszólt, hogy bejöhet, bizonytalanul nyitotta ki az ajtót, és lépett be.
-          Most már mindig így lesz? Jössz utánam az öltözőbe? – nevetett fel Harry.
-          Nem… én csak… – kezdte lehajtott fejjel. – Nem szeretném, ha azt hinnéd, hogy nem gondollak profinak abban, amit csinálsz. Ne haragudj a tegnapiért.
-          Megvolt a hatása, nem igaz? – tárta szét a karjait az idősebb, majd közelebb lépett a fiúhoz. – Vagy még mindig nem voltam elég jó? – suttogta az ajkaitól centikre.
-          De… – zihálta a fiatalabb. Egész testében remegett a férfi közelségétől. Meg akarta ízlelni az ajkait újra. Tudta jól, hogy nem teheti, de nem küzdhetett az érzései ellen. Csak nézte a férfi örvénylő tekintetét, és hirtelen úgy érezte, újra egy jelenet közepén vannak.
-          Te tehetsz róla, hogy úgy érzem magam, mint Magnus Bane – morogta végül a férfi. A fiú csodálkozó arckifejezésére válaszul felhúzta egyik szemöldökét, és határozottan bólintott. – Igen, Alexander.
Szándékosan használta a fiú sorozatbeli nevét. Úgy érezte magát, mint aki bent ragadt a szerepében. Mint a boszorkánymester, aki az évszázados tapasztalata ellenére volt olyan óvatlan, hogy beleszeretett egy fiatal árnyvadászba.
A fiúnak elakadt a szava, ahogy a férfi elkezdte kigombolni az ingét. Megbabonázva, kiszáradt torokkal figyelte minden mozdulatát, majd összeszedte a bátorságát, felemelte remegő kezét, és óvatosan a férfi mellkasára simította a tenyerét. Amikor az nem rezzent össze, csak kíváncsian nézte az ujjai útját, felbátorodva szétnyitotta az inget az izmos mellkas előtt. Lehajolt, és egy puha csókot lehelt a szíve fölé. A férfi felsóhajtott és lehunyt szemmel hátradöntötte a fejét. Megnyalta az ajkait, amitől a fiatalabbról minden gátlás lehullott. Matt nem értette, mi történik, de nem tudott mit tenni, csak sodródott az árral. Sosem hitte, hogy egyszer kamerákon kívül ilyen helyzetben találja magát a valaha volt legvonzóbb partnerével. Szétnyitotta ajkait, úgy tapadt a férfi mellkasára, nyelvével pedig mohón megízlelte karamellszínű bőrét. Az idősebb felnyögött, de nem nyitotta ki a szemeit, biztonságban érezte magát odabent, Magnusként.
A fiú végigsimított a férfi felsőtestén, majd lassan, minden rezdülésére figyelve, az ágyékára siklott a tenyere. A partnere beleremegett az érintésbe, nem volt kérdés, hogy ő is legalább annyira akarja ezt az egészet, mint a fiatalabb. Lassan kinyitotta vágott szemeit, és lenézett a lábai előtt térdre ereszkedő kollégájára. Végigcirógatta az arcélét, a fiú pedig válaszul belesimult a tenyerébe, és elkezdte kioldani a férfi övcsatját.
-          Várj! – húzódott hátra, mire Matthew ijedten ráemelte a tekintetét.
Nem visszakozhat. Most már nem. Ezt egyszerűen nem teheti meg! – rohamozták meg a kétségbeesett gondolatok.
-          Vedd le a pólód – kérte az idősebb. – Látni akarom, hogy egy férfi térdel előttem – mondta fojtott hangon.
A fiú megkönnyebbülten mosolyodott el, pillanatokon belül áthúzta a fején a ruhadarabot, és a szőnyegre ejtette.
-          Ha tényleg látni akarod, ezt is le kéne vennem… – mosolyodott el kacéran, és a nadrágja övébe akasztotta hüvelykujját.
-          Vedd – mordult fel a másik.
Matthew-nak eszébe sem jutott, hogy a társa ezt fogja válaszolni. Apró rémült pillantás futott át az arckifejezésén. Ő valójában csak viccelt, próbálta enyhíteni a feszültséget.
-          Mire vársz? – sürgette Harry halkan, és a szőnyegre térdelt a fiúval szemben. – Szeretném, ha magadhoz nyúlnál, amíg a szádban vagyok – dörmögte, a fiatalabbnak pedig minden porcikája beleremegett a szavaiba.
A férfi két kezébe vette az arcát, és miközben megcsókolta, lehúzta róla a ruhákat, majd felállt előtte, és a falnak támasztotta meztelen fenekét.
-          Biztos vagy benne? – súgta a fiatalabb, tenyerével végigsimítva a férfi merevedésén.
-          Ha most azt mondom nem, és inkább menj el, akkor mit csinálsz? – nevetett fel halkan.
-          Kinyírlak… – nevetett Matt is, majd váratlanul megragadta a férfi erekciójának tövét, és sóvárogva végignyalt rajta.
-          Ahh… – nyögött fel az idősebb kontrollálatlanul, és a falnak döntötte a fejét.
A fiú szétnyitotta az ajkait, és lassan a torkába csúsztatta a férfi péniszét.

Magnus Bane az íróasztalnál ült, könyökére támaszkodott, és homlokát gondterhelten két tenyere élének döntötte. Újra az a rég eltemetett, sokévszázados emlék kínozta, amit a gyötrelem rúnája Valentine Morgenstern testébe zárva hozott felszínre benne. Nem tudott szabadulni tőle, újra és újra megkísértette. Nem sok olyan dolog volt a világon, amin a hatalmas varázsereje sem segíthetett. Napok óta alig aludt.
Alec Lightwood nap nap után a hideg ágyban ébredt, egymaga, és miután a hálószobából kilépett, a már lassan megszokottnak mondható kép fogadta. Szerelme hajlott háta, leszegett feje, és a szomorúság szele a levegőben.
Odalépett hozzá, és a hóna alatt átnyúlva, meztelen mellkasára simította két tenyerét. Magnus ajkaira halvány mosoly kúszott, oldalra döntötte a fejét, hogy gyengéden ránézhessen árnyvadász szerelmére, aki puha csókot lehelt a nyakhajlatába.
-          Jó reggelt – súgta a fiú. – Újra az az emlék? – kérdezte halkan, Magnus pedig a szíve felett pihenő kézre simította tenyerét, és szomorúan bólintott.

-          Ennyi! – hallatszott a kissé ingerült rendezői utasítás. – Matthew, szeretném, ha nem improvizálnál! Maradj a forgatókönyvnél. Ez túl intim volt, nem kell ilyesmi egy tiniknek készülő sorozatba!
A fiú elmosolyodott, és engedelmesen bólintott. Közben pedig az járt a fejében, hogy ehhez az alig érintéshez képest az ebédszünetben történteket vajon mennyire találta volna intimnek a rendezőjük.





14 megjegyzés:

  1. Szia!

    Tetszett, mert minden tetszik amit Te irsz, de mivel nem nezem a sorozatot, a parost is csak a konyvbol illetve az egy reszes filmbol ismerem csak igy ok annyira “nem mozgattak meg” mint pl Larry. Vagy Destiel az Odaatbol, de az egy mas kerdes h meghalok ertuk *-* <3
    Elolvastam, aranyos volt, bar nem erre szamitottam :D Koszonom es varom a Pulse-t :)
    Egyszer mondjuk egy Destielt is szivesen olvasnek toled, nemtudom ismered e oket :)

    Puszi, D.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Engem is csak azzal mozgattak meg, hogy a két évad alatt legalább 10 ilyen-olyan csókjelenetük volt a sorozataban, de hihetőnek egyiket se mondanám. Vagy csak hozzá vagyok szokva a szenvedélyesebb jelenetekhez, nem tudom. Na és agyaltam, hogy mi lehet az oka...
      A csábítás megint, hogy elkezdjem a Supernaturalt nézni... Nem, nem ismerem őket. Viszont azt tudom, hogy olyan népszerűek, hogy ha elkezdenék velük írni, duplájára nőne a blogom forgalma... XD
      Jön a Pulse, ígérem! Pussz!

      Törlés
  2. Szia Drága!
    Érdekes és váratlan. Persze nagyon tetszik, mert ahogy leírod a rörténéseket színre látom magam előtt.
    A sorozatot nem láttam, és nem is igazán ismerem. De már hallottam róla, és egyszer majd szeretném elolvasni a könyvet is. Majd, ha lesz időm ami eléggé szűkre van szabva. Bár most nyomom az ágyat mert elkapott valami ronda vírus, de most mindenem fáj, és még élni sincs kedvem.
    Azért is köszi ezt a kis meglepi. Egy kicsit újra éledtem.
    Pussz 😘 😘 😘

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hajnali 3kor nem bírtam elaludni, mert megrohamoztak ezek a képek... hát ennyire váratlan... :D Muszáj volt leírnom.
      Én a könyveket nem ismerem. Lusta vagyok már olvasni, ha időm van, inkább írok, fáradtan esténként meg inkább megnézek egy sorozatot.
      Jobbulást kívánok, remélem a Pulse is hozzájárul majd (legalább az első fele... :D)
      Puszi!

      Törlés
  3. Sziaaa! :)
    Én olvastam a könyveket, és láttam a filmet, majd a később készülő sorozatból is néhány részt. Nekem Jamie az igazi Jace, talán pont ezért nem jön be a sorozat... :D Viszont a sorozatbeli Alec nyálcsorgatós :D Úgyhogy én szerettem ezt a kis szösszenetet :) Érdekes volt a helyzet is, meg úgy az egész. :) Pusszancs!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszi, örülök :) Téged is meg akartalak lepni, most direkt nem küldtem el előre :D
      A film tervben van, megnézem valamikor, kíváncsi vagyok. Nekem a sorozatbeli Alec nem nyálcsorgatós, Jace annyira nem rossz.. de a szívem csücske Magnus. Kíváncsian várom az új évadot :)
      Pussz!

      Törlés
  4. Aaaanyám, ezt most azért is a sors ajándékának tudom be, mert a héten lesz a szülinapom. :))) Én amúgy egy néhány évvel fiatalabbi éned lehetek vagy ilyesmi, mert gyanusan egyezik az izlésünk sok dologban. XD
    Na de erre nem számítottam. Én sokszor próbáltam írni velük, mert annyira szeretem őket. A könyvben, a filmben, a sorozatban... Édes mindegy. I ❤ Malec! Magnus zseniális választás volt, Harry kitűnően alakítja. Matt pedig szintén remekül hozza Alec néha idegtépő de szeretnivaló karakterét. Én Simont is bírom nagyon, mert annyira idióta. És ezek hárman legalább némiképp elfeledtetik a vöröske borzalmas alakítását...xD (HDawn-hoz kapcsolva, én is visszahoznám Jamie-t mint Jace, na és persze Jonathan Rhys Meyerst mint Valentine és jók vagyunk. A csajt még nem döntöttem el. Nekem mindkettő botrányos xD)
    Hát szóval nem gondoltam, hogy rajongásom az irányodba még nem érte el a maximumot, de úgy tűnik képes vagy tetézni. Szép lassan szedsz szét. Haha :DDD
    (Tudom utálod mikor egy szösszenetre így reagálok, de úúúúgy olvasnék valamikor... Ha... És amennyiben... Folytatást :DDD)
    Puszillak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát akkor boldog szülinapot! Köszönöm. És szívesen. Meg minden. Imádlak! Hugi.... :D
      Én nem nagyon tudok amúgy filmes/könyves karakterekkel írni.. most se igazán sikerült, valamiért az élő karaktereket szeretem.
      Na most már megnézem azt a filmet. Nem tudom ki az a Jamie, vöröske tényleg nevetséges, a Jonathan cserét viszont aláírom látatlanban ;) Nem is igazán értem.. az egész sorozat úgy van összerakva, hogy minden karakter gyönyörű és tökéletes, erre Valentine-nak betesznek egy semmilyen pasast. A rosszfiú is lehet dögös. Sőt! Akkor csak még jobban összezavarnak vele, hogy most akkor szeressük-e vagy ne, mert ugye senki nem 100% jó vagy rossz. Így viszont túl egyértelmű, hogy utálni kell :P
      Nemmmm, nem folytatommm! :D Puszii!

      Törlés
  5. Hugi... Ez tetszik. :D Köszönöm. :D Érdemes a filmbe is belenézni. A könyveket szerintem egyik sem múlja felül, de ritka mikor én másképp gondolom. Egy film természetes, hogy mindig hiányosabb mint egy könyv. És igen!! Mi ez a kopaszodó bácsi? Mindenki vonzó, sármos, és csinos, erre kapunk egy ilyen Valentinet...Esélyt sem kaptunk. :D Nagyon nevettem. Próbálom inkább odaképzelni Jonathant...
    Aaaaahhhjjjjjjj *toporzékolás*
    Ez vajon egy teljesen egyértelmű nem? *tűnődés*
    Imádat. Puszii! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, a könyvek mindig jobbak.. báár annak idején elkezdtem a True blood könyvsorozatot angolul, és csak az első feléig jutottam, nem annyira tetszett, a sorozatot viszont bírtam (bár a két főszereplő ott is szar volt sztem.. lehet csak Alexander S. miatt bírtam?? XD)
      Öhm.. elég egyértelmű nemnek szántam ezt most.. Briannél mindig meggyőzhető vagyok, de itt nem hiszem :D
      Puszi, Hugi! <3

      Törlés
  6. Szia Carmen!

    Fogalmam sem volt, most sem sok csak 19 perc 35 másodpercnyi, kikről írtál. De IMÁDTAM!!! Először olvastam, utána néztem, külön választanám a kettő élményt.
    Film megtekintés: Előre leszögezném, hogy megértem a rajongásod, rajongásotok! De mivel az angolom, finoman szólva is csapnivaló, amit értettem, le tudtam szűrni az tetszett. Szerintem direkt ilyen sete-suták ezek a csókok, érintések, hisz még csak most fedezi fel Alec a lényének ezen mivoltát. Nem hiszem, ha én rájönnék mégiscsak a lányokat szeretem, akkor gördülékenyebben menne az első időszakban a testi kontaktus, elvégre gondolj bele mintha magadat kellene erotikus töltettel szeretned és ráadásul Ő "idegen" test is.....Azon is elmorfondíroztam, hogy ha az oltár előtt kell, hogy ott hagyjanak....MELYIK A GÁZABB? Ha egy másik nőért teszik vagy egy FÉRFIÉRT???:D:D:D Hát ez egy jó kis dilemma!!! Ha nő akkor .....na ebbe nem kezdek bele, mert hosszabb lesz a kommentem mint a részed!!!:D:D:D Kicsit olyan ez a film, mint a modernizál, Hollywoodi brazil szappanopera.:D:D:D De én is szeretem ezt a fajta "varázslós" világot, bár mostanában nem olvastam ilyet.

    Olvasási élmény:
    Egyik kedvenc sorom..."suttogta az ajkaitól centikre...." nem tudom az indokot, de ez nagyon ....tetszik, kalandra indította a fantáziám, felkorbácsolta az érzelmeim? Sorolhatnám, de .....lényeg ott van a topban rendesen!!!

    Tiszta meghasonulás volt ez a szösz! Sztoriban sztori, meg még a videó is előtte.......Ááááááááá, muszáj voltam többször elolvasni!!!XD XD XD

    Alapjában véve a filmeknél szeretem is meg nem is a "hogyan készült" videókat, hátteret.
    Szeretem, ha az elmémben a filmbeli világban, szituációkban élnek tovább az emberek, nem véletlenül nem karaktereket írtam, mert nekem megteremtenek egy világot, hát akkor Ők ott is maradnak!!!:D:D:D

    DE amúgy meg nő is vagyok és emberi lény, tehát kíváncsi, na ez a szeretem része.

    De a te film "kiegészítésed"........hát ez valami más volt, új világot teremtett és a "képzelet" világát a "valóságba" terelte.....persze csak a képzeletben! XD XD XD

    Na ettől Én kész vagyok, természetesen csakis pozitívan!!!!

    IMÁDTAM, a tőled megszokott színvonalon álmodozhattam.

    Köszönöm!!!!! Nincs annyi ölelés a világon amit ne érdemelnétek meg állhatatos munkátokért!!!

    Gyöngyi

    Ha úgy érzed nem érted a kommentem, zavaros, zagyva, NEM CSODÁLOM, Én sem tudom teljesen követni....XDD XDDD Meg kb. így éreztem magam első olvasására!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Peersze, igazad van, bénának kell lenniük, mert.. mert. De nekem mégis mindig olyan érzésem volt, hogy nem csak játsszák a bénaságot :D
      Alecnek sosem volt kapcsolata, megszállott munkamániás, az oltárnál egy érdekházasságot adott fel. Szóval azért mégse olyan, minthogy te egész életedben pasikkal voltál, és holnap rájössz, hogy mégis nő kell. Ő senkivel nem volt (Magnus ezzel szemben az x évszázad alatt 17000 valakivel.. ezen amúgy olyan jót röhögtem :DDDD). Na de értem így is, hogy mire szeretnél rávilágítani :)
      Hát ez ilyen fura szöszben szösz lett, ami éjszaka ki akart jönni. Azért örülök, hogy legalább annyit elért, hogy megnézd azt a videót, ha a sorozatot nem is, nagyon szépen össze van rakva a történetük benne. Értek mindent, ne aggódj! És köszönök mindent! Pusz-pusz!

      Törlés
  7. Most olvasom a többiek írásait.......

    Te tényleg ilyen gonosz vagy????????????(sápítozás, hüledezés)
    Így visszautasítani hőn szeretett, imádott hugid kérését????????

    Mi ez a, majdnem hihető, nagyjából kategorikus NEM??????

    Sophie-Anne most még csak térdre vetette magát, ne akard, hogy nekiálljon hisztizni!!!!XDDD XDD

    (Hajrá hugi!!!!!Hajrá hugi!!!!!!!Hajrá Hugi!!!!)

    Telhetetlen népség vagyunk, de erről csak Te tehetsz, ha szar lenne az írásod nem tüntetnénk! XD XD XD

    Puszi, Gyöngyi a lázadó, tüntető tömeg tagja

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te kis pompom lány, Hugi hátvédje...... XDD

      Törlés