2017. június 23., péntek

MIIV

Megosztom, mert....
Mert.

14 megjegyzés:

  1. Miisittvagyunk :) Vagyis én tuti....

    VálaszTörlés
  2. Én tuti nem bírom megállni, hogy kommenteljek valamihez, ami tetszik, szóval... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helyzetjelentés, mert tudom, hogy már nincs képed megkérdezni: napok kérdése, és lesz mire kommentelni... ;))

      Törlés
    2. Oké, értem a célzást, és nagyon várom már. Ha készen leszel vele, és kirakod, szívesen belinkelném majd a soron következő bejegyzésem elé a blogodat, ha benne vagy :)
      (láttam, hogy kivégezted a Csillagszámlálót és a Vörös szilánkokat, az egyiknél már válaszoltam is neked) :)

      Törlés
    3. Örülnék neki nagyon, előre is köszönöm :)
      Most nagyon rápörögtem, nagyjából kész az első rész, és a 2-3-4. részekbe is írtam pár bekezdést... :D
      Igen, kivégeztem őket, és alig várom, hogy folytassam, de most írni is akarok, ketté kéne szakadni, vagy akkor már inkább rögtön három felé :D A többi sorozat mind a Vörös szilánkok folytatása? Cím alapján gondolom.

      Törlés
    4. Igen, a három történet összefügg, a régebbi szereplők megjelennek az újabb történetekben is. A másik két szilánkok már hetero történetek, de mivel Kade mindkét csapatban játszik... :D A harmadik pedig Oliverről szól, akit kinézetileg egy énekesről mintáztam.
      Jajj, Te, egész álló nap Placebot hallgatok, és erről egyes-egyedül te vagy a felelős :D Még jó, hogy a párom is szereti, mert már kirakott volna a kocsiból XD
      Nagyon várom a Larrydet, érzem, hogy jó lesz ;) Majd ha ráérsz, beszélgethetnénk róluk, nagyon kíváncsi vagyok, mit gondolsz most, hogy egy kicsit alaposabban megismerkedtél a témával.
      Addig is sok ihletet :)

      Törlés
    5. Ó, hetero sztorik... :( akkor azokra lehet majd csak ha több időm lesz, akkor szakítok időt.
      Jó is az, ha az ember párja nem csak elviseli a zenéidet, de többnyire szereti is! ;) Én anélkül élni sem bírnék valaki mellett szerintem... De nem kérek bocsánatot a Placebo miatt :D
      Na, most már tényleg dobok egy e-mailt :D

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Nem jó helyre küldtem? Már 18:45-kor ment..

      Törlés
    2. nem kaptam meg :( plosz.hajni@gmail.com --> ide küldted?

      Törlés
  4. Igen oda. Hm. Most elküldtem még egyszer..

    VálaszTörlés
  5. én is itt vagyok és lesem ezerrel a twc-s sztorikaaaaat

    VálaszTörlés